Csapatépítő foglalkozások
Soltvadkerten és környékén

Bevezető gondolatok

Mitől is csapat egy csapat? Talán attól, hogy egyazon cél vezérli tagjait? Vagy hogy szeretik a vezetőjüket? Esetleg a jó fizetés miatt? Meglehet...A mi feladatunk az, hogy a hozzánk érkező céges csoportokat, iskolai osztályokat, egyesületi aktivistákat, menedzsereket vagy akár egy itt összeállt csapatot rávezessünk arra, hogy van élet az ő eddigi, jobbára zárt világukon kívül is. És hogy bizony itt is vannak kihívások, amiket meg kell oldani. Jelen esetben éppen nekik. Csakhogy: itt most nem az ő játékszabályaik érvényesülnek, hanem azok a bizonyos "külső erők"...

Vajon helyt tud-e állni itt a versenyző? Vajon hogy működik az együttműködés az egyes munkatársak között ebben a szokatlan, idegen helyzetben? És a legérdekesebb kérdés: Tud-e együtt játszani a munkahelyi vezető a vezetettekkel egy ilyen helyzetben?

Próbálja ki Ön is foglalkozásainkat a mi trénereinkkel és animátorainkkal! Olcsóbb, hatékonyabb és kellemesebb, mint egy nagyvárosi cégnél...

Az árak minden esetben előzetes egyeztetés szerint történnek az igények és a rendelkezésre álló idő figyelembe vételével. A vendégek a részvételről megegyezés alapján tréfás emléklapot is kaphatnak.

1. Ősmagyar íjászat

Helyszín: mező, sportpálya vagy lőtér.

Közreműködők ill. animátorok: íjászok hagyományőrző viseletben, reflexíjakkal; 1 íjászra 5 vendég jut optimális esetben

1. rész: Bemutató, rövid előadás a ruházatról, a fegyverről és az életmódról

2. rész: Rövid oktatás (biztonság, lőtechnika, fegyverkezelés, célzás, stb.)

3. rész: Íjászverseny a csoport igényei szerint

A foglalkozás időtartama: 2-4 óra

A foglalkozás eredménye: a résztvevők megismerkednek ezzel az érdekes fegyverrel, annak történetével és használatával.

2. Paintball

Minden játékos kap védőruhát és sisakot, valamint megfelelő eligazítást a játék menetéről. Az animátor végig segíti a harcosok eredményes küzdelmét és sikerélményét.

A terep több lehetőséget is tartogat:

- csapat csapat ellen erdős-dombos terepen

- várostrom

- harc a zászlóért

3. "A puszta kincsei"

A foglalkozás helye: A tó környéki földutak, melyek a környék természeti szépségei mentén vezetnek el.

Ruházat: túrafelszerelés, zárt cipő, esetleg esőkabát, kis hátizsákban ital, valamennyi étel, melyet a résztvevők hoznak magukkal.

Résztvevők: a vendégek.

A program: a starthelyről indulás a túrára. Kerettörténet, tréfás vagy éppen komolyabb állomások, kincskeresés.

Időtartam: 4-8 óra

A foglalkozás eredménye: a résztvevők egy kellemes, érdekes csapatépítő kiránduláson vesznek részt, melyen több kellemes és művelt helyi emberrel is találkozhatnak.

4. Medence-vetélkedő a fürdőben

Helyszín: a kiskunhalasi vagy a kiskőrösi fürdő medencéje (vízmélység: 1 m).

Résztvevők: a vendégek 4-6 fős csapatai (max. 3 csapat fér el egymás mellett)

Animátorok: 2 fő

A feladatok labda, hullahopp karika, tálca, műanyag poharak, ping-pong labdák, úszólap és egyéb sporteszközök felhasználásával zajlanak. A mintegy 5-8 feladat játékos, minden korosztály számára alkalmazható. Egy részük egyénileg oldandó meg, más részükhöz a csapatnak együtt kell mozognia. A vízijáték összeköthető a fürdő más szolgáltatásaink kihasználásával is, mint pl. szauna, termálfürdő, úszás, stb.

Az eszközök a fürdő kelléktárából kerülnek biztosításra.

A foglalkozás időtartama igénytől függően 30-40 perc.

5. "A Büdöstó hősei"

Ruházat: könnyed ruházat túracipővel, fürdőruha, törölköző, kis hátizsák, melyet a résztvevők hoznak magukkal.

Résztvevők: vendégek 4-6 fős csapatai.

A program:
Megérkezik a csoport a Vadkerti-tó partjára. Itt jelmezes keretjátékkal indítják útjukra a versenyzőket a szervezők. A lényeg, hogy meggyőződjenek a soltvadkerti törzsfők arról, hogy ezek a vitézek alkalmasak-e arra, hogy hosszú útjuk után letelepedjenek a Kárpát-medencében.

A-változat: a csapat a tóparton megindulva hajtja végre a feladatokat.

1. állomás: a parti homokból 50 cm magas torony építése (szintidőre).

- Azaz: tudnak-e majd szilárd anyagból házat építeni, vagy maradnak a jurtánál?

2. állomás: vízibiciklire szállva irány a túlsó part. Itt térkép alapján kikötés.

- Azaz: a Kárpát-medence vizenyős területén tudnak-e majd közlekedni a sajkákkal?

- Azaz: képesek-e megismerni és együtt élni a természettel?

4. állomás: irányszög felvétele a kilátótoronyban tájolóval, segítővel. Az itt olvasható rovásírás megfejtése (jelkulccsal).

- Azaz: eltévednek-e a sűrű erdőben, vagy hazatalálnak?

5. állomás: régi magyar íjjal célba lövés, kelevézzel célba hajítás.

- Azaz: képesek elejteni a vadat, vagy csak tejbegrízt érdemelnek?

6. állomás: kemping, ahol beszámolnak eddigi kalandjaikról és megtörténik a kiértékelés.

B-változat: ugyan az, csak ellenkező irányban indulva.

A programot követően fürdőzés a tóban, esetleg borkóstolós vacsora, mely utóbbi ára és helyszíne külön egyeztetés tárgya.

Időtartam: 5-6 óra

A foglalkozás eredménye: a résztvevők egy aránylag könnyed, de feltétlenül hangulatos és érdekes csapatépítő versenyen vesznek részt.

FIGYELEM: az egyes programok variálhatók.

Info és bejelentkezés: Káposzta Lajos, 20/9466-727, kaposztalajos@gmail.com